LISTA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO KLASY I NA ROK SZKOLNY 2021/2022 |
||
lp | nazwisko | imię |
1 | BAJOR | LENA |
2 | BAŁUT | BARTOSZ |
3 | BUŁAWSKI | ERWIN |
4 | CIEŚLIK | NIKOLA |
5 | DOMINIAK | JULIAN |
6 | DOMINIAK | EMILIA |
7 | DROBIK | MICHALINA |
8 | GRONEK | MATEUSZ |
9 | HRYCYK | JULIAN |
10 | IWON | ŁUKASZ |
11 | JAGIEŁŁO | MARTYNA |
12 | JAGIEŁŁO | HUBERT |
13 | JURCZYSZYN | ANTONI JAN |
14 | KOLANY | MARTYNA |
15 | KOWALCZUK | KRYSTIAN |
16 | KRYŚ | ANTONINA |
17 | KUBIĆ | NATAN |
18 | KUROWSKA | ZOFIA |
19 | KURPIK | WIKTOR |
20 | KURPIK | ADAM |
21 | KUSZTAL | MARCEL |
22 | KUT | JAKUB |
23 | LEWICKI | MICHAŁ |
24 | MAJEWSKI | WIKTOR |
25 | MIKOŁAJCZYK | SANDRA |
26 | MURAWA-ZAUSTOWICZ | OLIWIER |
27 | NACKOWICZ | EMMET-WOJCIECH |
28 | NOWAK | FILIP |
29 | NOWICKI | GRZEGORZ JERZY |
30 | OLECHNOWICZ | DORIAN |
31 | OLEJNICZAK | BRIAN |
32 | OLEJNIK | LENA |
33 | PASZEK | OLIWIA |
34 | PILIPCZAK | PATRYK |
35 | ROJKOWSKI | FILIP |
36 | RZEŹNICKA | NATALIA |
37 | SALAMON | JULIA LAURA |
38 | SALSKA | LAURA |
39 | SINGER | KUBA |
40 | STALKA | HUBERT |
41 | STĘPIEŃ | MAJA |
42 | STĘPKOWSKA | MARCELINA |
43 | SZKOPEK | NATAN |
44 | SZUMIERZ | URSZULA |
45 | WANIAK | MAGDALENA |
46 | WAWRZYNIEC | ADAM |
47 | WIECZOREK | FILIP |
48 | WIECZOREK | HANNA MICHALINA |
49 | WIEJAK | DAMIAN |
50 | WINIARSKA | MILENA |
51 | WITCZAK | MAJA |
52 | ZBORTEKOVA | NELA AMAYA |
53 | ZIMNIK | AMELIA |
54 | ŻAK | ZOFIA |
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
§ 11baa. ust.6 W postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie list kandydatów, o których mowa w art. 158 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, podaje się do publicznej wiadomości także na stronach internetowych tych jednostek.
LISTA DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH W POSTĘPOWANIU
REKRUTACYJNYM DO PRZYJĘCIA DO KLASY PIERWSZEJ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
NA ROK SZKOLNY 2021/2022
lp | Nazwisko | Imię |
1 | BAJOR | LENA |
2 | BAŁUT | BARTOSZ |
3 | BUŁAWSKI | ERWIN |
4 | CIEŚLIK | NIKOLA |
5 | DOMINIAK | JULIAN |
6 | DOMINIAK | EMILIA |
7 | DROBIK | MICHALINA |
8 | DRÓŻDŻ | HUBERT ALEKS |
9 | GRONEK | MATEUSZ |
10 | HRYCYK | JULIAN |
11 | IWON | ŁUKASZ |
12 | JAGIEŁŁO | MARTYNA |
13 | JAGIEŁŁO | HUBERT |
14 | JURCZYSZYN | ANTONI JAN |
15 | KOLANY | MARTYNA |
16 | KOWALCZUK | KRYSTIAN |
17 | KRYŚ | ANTONINA |
18 | KUBIĆ | NATAN |
19 | KUROWSKA | ZOFIA |
20 | KURPIK | WIKTOR |
21 | KURPIK | ADAM |
22 | KUT | JAKUB |
23 | LEWICKI | MICHAŁ |
24 | MAJEWSKI | WIKTOR |
25 | MIKOŁAJCZYK | SANDRA |
26 | MURAWA-ZAUSTOWICZ | OLIWIER |
27 | NACKOWICZ | EMMET-WOJCIECH |
28 | NOWAK | FILIP |
29 | NOWICKI | GRZEGORZ JERZY |
30 | OLECHOWICZ | DORIAN |
31 | OLEJNICZAK | BRIAN |
32 | OLEJNIK | LENA |
33 | PASZEK | OLIWIA |
34 | PILIPCZAK | PATRYK |
35 | PINCZEWSKA | HANNA MICHALINA |
36 | ROJKOWSKI | FILIP |
37 | RZEŹNICKA | NATALIA |
38 | SALAMON | JULIA LAURA |
39 | SALSKA | LAURA |
40 | SINGER | KUBA |
41 | STALKA | HUBERT |
42 | STĘPIEŃ | MAJA |
43 | STĘPKOWSKA | MARCELINA |
44 | SZKOPEK | NATAN |
45 | SZUMIERZ | URSZULA |
46 | WANIAK | MAGDALENA |
47 | WASZAK | MILITA |
48 | WASZKIEWICZ | SEBASTIAN |
49 | WAWRZYNIEC | ADAM |
50 | WIECZOREK | FILIP |
51 | WIECZOREK | HANNA MICHALINA |
52 | WIEJAK | DAMIAN |
53 | WINIARSKA | MILENA |
54 | ZBORTEKOVA | NELA AMAYA |
55 | ZIMNIK | AMELIA |
56 | ŻAK | ZOFIA |
Rodzice dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do pierwszej klasy proszeni są o potwierdzenie woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
Druk -potwierdzenia woli zostanie przesłany Państwu na adres mailowy podany we wniosku. W przypadku braku adresu mailowego – druk będzie do pobrania ze strony szkolnej, bądź bezpośrednio dostępny w sekretariacie szkoły.
Druk -potwierdzenia woli - KLIKNIJ i POBIERZ
Dni Języka Polskiego
Drodzy Uczniowie!
Zwykle w okolicach marca obchodziliśmy w naszej szkole "Dni Języka Polskiego", a w związku z nimi proponowaliśmy Wam szereg konkursów, które dawały szansę sprawdzenia się w przeróżnych polonistycznych umiejętnościach.
W tym roku możliwości skutecznie ograniczyła nam pandemia, jednak nie chcielibyśmy, aby coroczna tradycja przeszła tak zupełnie bez echa...
Dlatego serdecznie zapraszamy Was do zapoznania się z propozycjami, jakie przygotowaliśmy.
Na początek obejrzyjcie ukrytą pod linkiem superprodukcję (patrz niżej), a później przeczytajcie załączone do wiadomości informacje na temat 3 konkursów.
Są to kolejno:
• KONKURS RECYTATORSKI,
• KONKURS NA PLAKAT OBRAZUJĄCY ZWIĄZEK FRAZEOLOGICZNY,
• KONKURS NA tzw. "ŻYWY OBRAZ".
Wszystkie prace powinny trafić do nas do 30 kwietnia 2021 roku.
Przesyłajcie je na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na podany adres możecie także przesyłać wszelkie pytania dotyczące konkursów.
A oto powitalny filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=4QLewmfyblw
Raz jeszcze zapraszamy do udziału we wspólnej zabawie!
Powyższa propozycja dotyczy uczniów kla IV-VIII, al jeśli młodsi uczniowie chcą przyłączyć się do zabawy - ich również serdecznie zapraszamy!
Joanna Bochenek, Agnieszka Gadomska-Rataj, Damian Maćkowiak
Pierwszy Dzień Wiosny
i Dzień Kolorowej Skarpetki
w świetlicy szkolnej
Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej, przez dwa tygodnie przygotowywali się na powitanie wiosny. Dzieci wykonały plakaty przedstawiające wiosenną łąkę oraz Panią Wiosnę, które ozdobiły dużą salę świetlicy, wykonały przebiśniegi oraz opaski na głowę - bociana.
W piątek rano odbył się quiz wiedzy o wiośnie w którym wszystkie dzieci chętnie wzięły udział. Wszystkim udało się rozwiązać wiosenne zagadki. Następnie dzieci dopasowywały nazwy wiosennych kwiatów do ilustracji i obejrzały krótki film edukacyjny „Oznaki wiosny.”
O godzinie 9.00 uczniowie przebywający w świetlicy wzięli udział w lekcji online „Wiosna – lekcja na żywo".
21 marca obchodzony jest Światowy Dzień Zespołu Dawna, z tej okazji dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej, zapoznały się z krótką historią tego dnia, skąd pochodzi nazwa Zespół Dawna, dlaczego w ten dzień zakładamy różne skarpetki, dlaczego skarpetki stały się symbolem tego dnia oraz dlaczego obchodzimy ten dzień właśnie 21 marca. Następnie obejrzały krótki film edukacyjny „Co to jest Zespół Dawna.” Po takiej dawce wiedzy przystąpiły do zabawy „prawda czy fałsz” na temat Zespołu Dawna, podczas której świetnie sobie poradziły i znały odpowiedzi na wszystkie pytania. Na zakończenie pokolorowały obrazek przedstawiający dwie różne skarpetki. Na koniec porannych zajęć dzieci otrzymały dyplomy oraz słodką niespodziankę.
Po południu na dzieci czekało również wiele atrakcji. Uczniowie wykonali wiosenne kreacje oraz pokaz mody wiosennej. Następnie wzięli udział w zabawach z chustą animacyjną.
Zajęcia zorganizowały panie: Honorata Krywan, Alicja Laskowska-Maślany, Agnieszka Kruk.
Wszystkim uczniom dziękujemy za zaangażowanie i mile spędzony czas.
materiał nadesłała p. Alicja Laskowska-Maślany
Realizacja projektu edukacyjnego klasy III a
"Czytam z klasą" - lekturki spod chmurki
pod honorowym patronatem
Ministra Edukacji Narodowej
Uczniowie klasy III a zakończyli realizację II modułu projektu edukacyjnego „Czytam z klasą” - lekturki spod chmurki. Samodzielnie przeczytali lekturę "Anaruk, chłopiec z Grenlandii" Aliny i Czesława Centkiewiczów, którą omówiliśmy podczas lekcji. Uczniowie poznali Grenlandię oraz życie i zwyczaje Eskimosów. Następnie uzupełnili Lekturniki, opisując dzielnego Anaruka. Jako kolejne zadanie dzieci przygotowały pokaz mody, podczas którego zaprezentowały swoje ekologiczne stroje. Następnym wyzwaniem, który sprawił wszystkim wiele radości było zrobienie pięknych eko-pingwinków z plastikowych butelek. Chcąc zachęcić kolegów z innych klas do przeczytania książki, uczniowie wykonali kolorowe ilustracje do lektury i opisali dlaczego warto przeczytać tę książkę. Z ogromnym zaangażowaniem dzieci realizowały tematy ekologiczne według scenariusza: wysłuchały opowiadania "Mała Chmurka w krainie śniegu" i omówiły problematykę globalnego ocieplenia. Na koniec bawiły się w wynalazców i wyczarowały eko-wynalazki przyszłości.
Z niecierpliwością i pełni zapału czekają na realizację III modułu projektu i wiosenne zadania.
A oto fotorelacja z naszych działań.
materiał nadesłała p. Katarzyna Witos-Szałęga
Lekcja online o wiośnie w klasach I-II
Dnia 19.03 klasy 1a, 2a oraz 2c brały udział w lekcji (online) Wiosna - lekcja na żywo - „Nauka w plecaku”. Celem zajęć było zapoznanie dzieci z charakterystycznymi cechami wiosny i jej zwiastunami oraz rozwijanie zdolności manualnych.
materiał nadesłała p. Katarzyna Przybylska
21 marca
Światowy Dzień Osób z zespołem Downa
21 marca obchodzony jest Światowy Dzień Osób z zespołem Downa, święto ustanowione w 2005 roku z inicjatywy Europejskiego Stowarzyszenia Zespołu Downa. Celem obchodów jest podniesienie świadomości na temat życia i potrzeb tych osób. Symbolem obchodów tego dnia są kolorowe skarpetki – Dzień Kolorowej Skarpetki. W tym roku do tej inicjatywy przyłączyła się klasa Ia. Uczniowie dowiedzieli się, że zakładając kolorowe skarpetki, wyrażają tolerancję, zrozumienie i wsparcie dla osób z tym zaburzeniem.
materiał nadesłała p. Alicja Grochowska